Tuesday, May 15, 2012

hikmah-less post . sory ...

Barusan blogwalking ... Skang ni , ramai dah da ada belog . Err.. aku ni hidup zaman bile ? of coz la major ada belog . pfft~

Hm......what's in my mind ........*jari-kat-dagu,mata-pndg-atas*

Hidup ini ibadah ....


terbayang-bayang pulak quotes nan satu nih .. life=worshipping Allah .

apa kaitannye dgn cte psl belog ???? haih !

Bila buat belogwalking , mmg mcm2 jenih belog i jmpe . Ada yg meriah sakan tahap x ingat , dengan lagunye yg mmekak (aku x gemo lagu kat belog) , dengan crusor pun bling2 , bhaha , gmba selfcam yg bagai2 , heee.. awak prasan comel yek ? kehkehkeh , tak kurang jugak belog yg simple mimple , kdg tuh putih jek , tak pun gelap semedang ..heeee... I singgah kejap2 jek , bukan lme2 .. bukak la lmpu kejap ... kehkehkeh

kadang tuh , rse cam best je org yg menuleh pakai spill jek segala bndek .. yelah , belog is a place where we can actually just spill whatever we want .. hak perybady , sdn. bhd yaw ! haha, well , itu hak anda ^^ saya tidak mempersoalkan hak tersebut ^^

well , op cosh , mosh piple will apdet their belog wif their life-story yg mcm2 ragam , aneka perise , peristiwe2 hebad yg berlaku dlm hidup org tuh , and ada gak yg menjadikan ia sebagai attention seeking ^ well sorry attention freak ! kehkehkeh

hm.. updet psl p mkn mne, mkn ape , ade function ape , hari ni peristiwa ape jd , well blog is just like an open diary kan ...*paa,org-da-lama-tau...lame-la-kau*

huehuehuehue ...

ada jugak org yg gunekan belog sbagai medium dakwah . hm.. usaha itu penting kan ? hahaha , tapi juga diingatkan , stakat tuleh psl agama kat belog , letak la sikit ayat2 quran , hadis2 .. huuu .. da rasa diri mcm da menyumbang besar ps islam .. "aku penat berdakwah kat blog !!"
hikhikhik , beware ... jgn pndg belakang , syaitn is everywhere ..kehkehkeh ..

*garu-kepala-idea-tak-keluar*

So actually , this is my trial to change my 'style' of writing .. huehue .. tu yg byk yg sangkut2 tuh , bukan apeh , sjeh jeh .. nk tengokla ... best ke tuleh belog gune ayat tonggang tebalik ...

oh , seriously , I'm a sc stream student .. my writing for both language iz not veghi goood .. even when talking pon I pakai hentam je .. so , weakness is sumtin to improve . Life=improvement ..

pffftt .. seriously , ini lah jadik bile tak dek idea , tp gatal jugak nak updet .

Post akan jadi tidak berkualiti dan membosankan , semangat mudah luntur dan 'jiwa berkongsi' pun berkarat ~

pointless post
lifeless post
jiwaless post
meaningless post
pengajaranless post

aku pun last last jadi otakless plak !

k , since I jot this 'hidup is ibadah' kat ats2 tuh , what i just simply wanna remind myself is , seboleh-bolehnya , jadikan each thing in your life is iibadah kpd Allah ... (i tried !!) yeah , even in making a new post in your own blog , maybe this blog is yours , you're Allah's . Forever and ever .

Maybe org lain boleh updet belog with all kind of stuff yang menghiburkan dgn karenah n telatah yg suka membebel aka mumbling yg dirasakan kelakar dan menarik lalu anda menarik perhatian org lalu juga ramai org yg mengikuti blog anda atau dlm bahasa enaknye follow blog kowang . huehehuehue .. tak kicah la .. tp kan awak , saya nk blog sya ni bg manfaat pd org la . tak banyak sket pun jd le . itu je

mne lg sye nk kutip phl free kan ? Insya_Allah , kalau pape yg boleh inspiring org laen , saya akan cube smpaikan juge pd owang len .. sye nk owg lain juge dpt kebaikannye bun... kehkehkeh , rsenye byk betol sye gelak-tak-sopan kat cni en ? dan pelbagai gaye bahase sye gunekan .

bukan ape , gua cuma nk tgk , mne yg agak2 suit the topic . ceh . ALASAN . gua actually tengah pikir tajuk plak ni .. adeh , sian la lu yg tengah bacca ni .. lu tak dpt pape pun kan ? sori la , gua mintak maap . Gua pun otak tgh kering nak menuleh . Tggu gua ada celita bes bru gua tuleh elok-elok mcm blogger wanita melayu terakhir *err?*

hm...

Semoga Allah  Ampunkan dosa kita  ....

No comments:

Post a Comment