Wednesday, March 28, 2012

1stimer !! cuak+eksaited

assalamualaikum ............ ^^


so , ape yg 1st nyerrrr ??  pegi dating ? 

rubbish ~ 

guess what ? *kening2+tersengih2 ... ngeeeeeeeeeee~

 i'm DRIVING ~~~~~~~  


YES , I'M DRIVING AND I'M SWEATING .....


pffffffttttttt..........


so , d are datang umah around 5.30 (denganmotonyee) . Then kteorg pegi la arena square .. wah , ramainye org .. heh , tamau2 .. nnt aku malu . D are ajak pi Bemban . Katenye better and  selese .. kehkehkeh .. silakan~ 


sampai2 kat Bemban .. woot-woot !! Jalan lurus ..mule la aku quotes ayat 6 surah al-fatihah ... heh , jalannye seriously lurus and saujana mata memandang ... ngeee .. eksaited!! 


D are bawak n berenti betol2 depan this bangunan TNB .. aku ckp kat dye , agak2 kalau kte main2 kat dlm tu , usik2 suis dye , boleh blekaut x satu batu gajah ....  -,-" 


so , d are nak suruh aku belok kanan .. haha , so ,for the 1st taim eva ! I'm gonna to drive !! 
ape kan daya , ku sangka panas hingga ke petang , rupanya hujan di tengah hari .....pfft~


d are ajar kat bawah kaki tu ade 3 bnde kene tekan . Clutch , brek and minyak . 
kat tepi plak ade handbrekk and gear , gear tu kene pusing2 tok ekjas2 dye ... hahahahahha ...belum2 ape2 lagi , aku da buat kete tu brekk tetibe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~




 kehkehkeh .. d are punyer la menjerit sebab aku lambat tekan brek .....


hahahahahahahaha... hampir la jugak masuk lopak air .. hihihihihihiiiiii ...




then , d are kate , biar dye tolong reverse , waktu nak tukar tempat duduk tuh sempat gak la aku jeling kat TNB tu ... eeeeee ... ade 2 org pak cik tgah usyar2 sambil gelak terkekek2 ..
ah !! malu giler waktu tu !! aku ngan d are dlm kete pon gelak2 .. geli usus betol la bnde ni .. allergik terus aku dgn bangunan tu .. aku suh d are bawak jauh2 sket dri bangunan tu .. heh~


Then , tukar tempat balik ... hahahah .. 1stimer weyh .. memey la ghupe ini ... 


So , segala scene2 heart-pouding tuh memang kelaka gile wa cakap same lu .. 


muke d are pon ... kahkahkahkah .. cuak habis aja aku bawak kete .. banyak kali menjerit-jerit sebab aku lupe nak tekan brek sampai habis .. kehkehkeh .. 




 eee .. naseb bek tu kete mak akuh ... idakle rse besalah sgt kalau langgar divider ke .. kehkehkeh ...kebetulan ade plak segerombolan(?-..-?) kerbau satu family lalu kat situ ... 




hahahah .. terpakse le berenti dulu kat tepi .. aku yg cuak .. kang , tak pase2 kene tandok .. ngeeeee .. tamau2 ...




anyway .. thanx d are ^^ ... heheheheh ... kelako bebeno le tadi .. sorry le awok buat2 tak paham ke ape .. awok ni amatur lagi .. pegang stereng pon gego-gego lagiii ... hikhikhik .. takpek2 .. peh ni kte belatih lagi yek ^^ (jgn fobia ngan kte plek~)















2 comments: