Tuesday, June 19, 2012

Temukan kami

Terjumpa dalam simpanan ~ sumtin inspiring mengembangkan hati aku ^^

Pimpinlah langkah baru ku ini , untuk mengaut sebanyak mana ilmu demi mengenali mu dengan lebih dekat . Aku mohon Tuhanku , dekatkan aku denganMu melalui ilmu sains yg akan ku pelajari . Mudahkahnlah Ya Allah . Temukan aku dengan mereka yg juga mencintaiMu , mengutamakan Islam sebagai cara hidup , mengangkat darjat iman di dalam diri , teguh dengan semangat jihad . Temukan kami di sana Ya Allah . Moga setahun ini , permulaan yg baik untuk aku membina diri , menuntut ilmu ,, lebih gigih , lebih rajin , lebih sedar , lebih baik akhlak , lebih matang .

Ilmu itu datangnya dariMu . Kepintaran itu bukannya kerana otak atau IQnya . Tapi keranaMu . KeranaMu . KeranaMu .

hanya keranaMu .

Sesungguhnya , hidupku , matiku , hanya untuk Tuhan Sekalian Alam . Engkau Ya Allah . Pimpin aku Tuhanku .

Terima kasih , I love you Allah .

2 June 2012 , 2.6.2012

No comments:

Post a Comment